Deutsch - warum nicht
?Deutsch - warum nicht یکی از بهترین پادکست‌های موجود برای یادگیری زبان آلمانی است که با همکاری «انستیتو گوته» و «دویچه وله» ساخته شده و توسّط وب‌سایت دویچه وله منتشر گردیده است. این مجموعه به خوبی می‌تواند شما را در آموزش آلمانی از پایه تا پایان سطح B1 همراهی کند. مجموعه «آلمانی - چرا نه؟» شامل فایل‌های صوتی تقریباً ۱۵ دقیقه‌ای به همراه فایل PDF متن درس‌ها و توضیحات گرامری و تمرین می‌باشد که با ترجمه و توضیحات دکتر فرامرز سروری به زبان فارسی، یادگیری آلمانی را برای سطوح پایه هرچه آسان‌‌تر ساخته است. بسیاری از ایرانی‌های مقیم آلمان، آلمانی را با این مجوعه یادگرفتند. گوش‌دادن و خواندن این مجموعه را به همه‌ی شما توصیه می‌کنم. جملات کاربردی و مرسوم زبان آلمانی در محاورات را در این مجموعه به راحتی می‌آموزید که البته در کمتر کتابی نوشته شده است و بسیاری از زبان‌آموزان حتی در سطوح بالا، با این عبارات آشنا نیستند و  آن‌ها را به‌کار نمی‌برند. مجموعه کامل صوتی به همراه فایل‌های PDF درس‌ها در سطح A1 را در ادامه مطلب می‌توانید دانلود کنید.
متأسفانه به علّت محدودیت دسترسی به این سایت از ایران، بسیاری از ایرانی‌ها از وجود چنین پادکست‌هایی بی‌اطلّاع هستند. همچنین در خود وب‌سایت دویچه وله، بدون استفاده از برنامه iTunes امکان دانلود به خوبی میسّر نیست. من با سختی زیادی این فایل‌ها رو در ابتدای شروع‌ به یادگیری آلمانی، دانلود کردم و فایل‌های PDF را نیز سر و سامان بخشیدم.
حالا شما می‌تونید سری نخست ?Deutsch - warum nicht را به راحتی و بدون محدودیت از دراپ‌باکس من دانلود کنید.
چنانچه در مشاهده یا دریافت فایل مشکلی داشتید، لطفاً در بخش نظرات در میان بگذارید تا مشکل را برطرف کنم.